سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمیز کردن لکه های تشک

به   قالیشویی در مشهد  کارگیری اشنباه از بعضی شوینده‌ها ممکن میباشد بر ساختار اساسی تشک و خوشخواب جراحت دورازشوخی وارد نماید. به این ترتیب در غایت شایسته ترین مبادرت برای شستن تشک ذیل خواب و از فی مابین بردن لکه و آلودگی از سطح آن به کارگیری از سرویس ها مربوط به آن میباشنظافت کردن تشک تخت خواب با نمک و آب لیموخمیری از نمک و آب لیمو صحیح فرمائید و بر روی لکه ای که بر روی تشک تخت خواب وجود داراست قرار دهید تا این لَکه به نیکی منزه گردد.

مقدار مصرفی نمک و آب لیمو بستگی به بزرگی لَکه داراست. شما بایستی بگذارید این خمیر به دوران 1 ساعت بر روی لَکه باقی بماند و بعد بوسیله ی حوله ای پاک آن را بردارید. خیلی از لَکه های ضعیف به خیر با این نحوه منزه می‌شوند.
نظافت کردن تشک تخت خواب با سرکهدر باطن پیاله ای یک قاشق چایخوری آب ، یک قاشق چایخوری سرکه و یک قاشق چایخوری ماده شوینده بریزید و حسابی هم بزنید تا به خیر با هم ترکیب شوند. به وسیله یک اسفنج آغشته بدین محلول تشک تخت خواب را منزه فرمائید.
پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس
در مسابقه تعالی سه کلیک کمپانی نمایید پرواز ، هتل و روادید پیروز بشید
کمپانی در مسابقهوقتی که فعالیت شما به پایان رسید ، توسط آب ، تشک را پاک فرمایید. این محلول را همینجوری روی تشک نریزید و قطره ای به کارگیری فرمایید. پس از کم آب شدن و اتمام فعالیت ، تشک شما منزه و عالی می‌شود.
شیوه ی پاک کردن تشک تخت تنها با جوش شیری