سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات اصلی هنگام روشویی فرش و موکت در منزل

 

نکات اصلی هنگام روشویی فرش و موکت در منزل:
هنگام   قالیشویی در مشهد  روشویی فرش تان از آبِ محلول شستشو استعمال نکنید و صرفا از کف نتیجه ها از آن روی فرش بمالید. در شکل رطوبت زیاد، سطح فرش چسبناک گردیده و دیرتر کم آب می‌گردد. همینطور ریشه های فرش به جهت وصال رطوبت به آنها، به گذر زمان مجال می پوسند.
هنگام روشویی فرش، عمل خویش را از نصیب بالای آن استارت نمایید تا بدون چاره نباشید روی بخش هایی که کف مالیده و پاک نموده اید، شیوه بروید یا این که جابجا گردید.
کف نتایج از محلول شستشوی فرش، آلودگی سطح رویی آن را در خویش حل می نماید و طی سی دقیقه تا یک ساعت در جوار اکسیژن هوا ناپدید می گردد. درین زمان به هیچ وجه روی فرش روش نروید زیرا سبب لکه دار شدن فرش میشود.
با دقت به‌این نکته که دمای بالا، ویروس‌ها را از در میان می برد برای ضدعفونی کردن فرش می توانید از دستگاه بخارشور هم به کار گیری نمائید.
در پایان سفارش می شود در وضعیت بیماری فعلی و لزوم رعایت هر چه بیشتر بهداشت، بعد از منزه شدن سطح فرش ها، برای خودداری از کثیف شدن دوباره آنان از روفرشی یا این که ملافه استعمال نمائید. رو فرشی یا این که ملافه را روی فرش های خویش پهن فرمایید و هر یک سری روز یکبار آن‌ها را با یاری ماشین لباسشویی بشویید. این شیوه برای محل هایی که رفت و آمد متعددی دارا هستند یا این که محل بازی طفل ها می‌باشند، بسیار مطلوب میباشد.