سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین روش شستن تشک طبی با بهترین نتیجه و کمترین میزان کار

جدیدترین روش شستن تشک طبی با بهترین نتیجه و کمترین میزان کار

 

 

 

شاید    قالیشویی در مشهد  خیلی ها بخاطر آشنا نبودن با نحوه شستن تشک طبی، قید شست و شو و پاک کردن اینگونه تشک هایی را بزنند و تنها به شستن روکش و روتختی یا این که شستن یکسری سال یکباره تشک طبی بسنده نمایند. البته دیدنی میباشد بدانید که تشک های طبی را بایستی دو توشه در سال شست تا عاری از هر سیرتکامل میکروب، لک و پوست های مرده تن شوند. درین پست با روشی بسیار بی آلایش و صد در صد اثر گذار آشنا خواهید شد که نیاز به هر سیرتکامل عمل مازاد و سخت را از در میان می‌برد.

 

جدیدترین شیوه شستن تشک طبی با شایسته ترین فیض و کمترین ترازو فعالیت

تشک های طبی رفته رفته مکان تشک های بی آلایش را میگیرند و اینک به شایسته ترین وسیله برای خواب و استراحت تبدیل گردیده اند. احتمالا میدانید که هر فرد معمولی، به صورت معدل روزمره 8 ساعت از وقتش را بروی تشک میگذراند، این واحد سنجش برابر میباشد با یک سوم ارتفاع قدمت ما که مجال متعددی به حساب آورده می شود. بدین ترتیب هنگامی این مقدار از قدمت ما تنها روی تشک می گذرد بایستی از پاک بودن جایی که دراز میکشیم اعتقاد و باور نتیجه ها کنیم. شستن تشک طبی فعالیت رنج وجود ندارد. در صورتی‌که این عمل را به صورت تروتمیز اعمال بدهید، هم ایمن خیس خواهید بود و هم ارتفاع قدمت تشک ارتقاء خواهد یافت. طرز شستن تشک طبی درین پست بسیار معمولی و موءثر میباشد طوری که از آسانی آن شگفت زده خواهید شد.

 

جدیدترین نحوه شستن تشک طبی با شایسته ترین فیض و کمترین واحد سنجش عمل

جدیدترین شیوه شستن تشک طبی با شایسته ترین فیض و کمترین ترازو عمل

گام نخستین در شستن تشک، برداشتن روتختی و غیروابسته کردن روکش یا این که کاور تشک (در شکل وجود) میباشد. روتختی یا این که روکش تشک را می بایست به طور غیر وابسته درون ماشین لباسشویی بیاندازید. در بخش پیکربندی، داغ ترین دمای ممکن را گزینش کرده و از پودرهای کیفیت بالا به کار گیری فرمایید. یادتان نرود که چرخه کم آب کردن ماشین را هم فعال فرمایید. با این طریق تک تک میکروب ها، حشرات ریز و کثیفی ها از روی کاور تمیز شود.

 

جدیدترین طریق شستن تشک طبی با شایسته ترین فیض و کمترین ترازو فعالیت

جدیدترین طریق شستن تشک طبی با شایسته ترین فیض و کمترین معیار کارصفحه نو ما‌را دنبال نمایید دنبال می‌کنم

جدیدترین طریق شستن تشک طبی با شایسته ترین سود و کمترین معیار فعالیت

جدیدترین نحوه شستن تشک طبی با شایسته ترین سود و کمترین واحد سنجش عمل

جدیدترین نحوه شستن تشک طبی با شایسته ترین فیض و کمترین واحد سنجش فعالیت

در طی اینکه کاور تشک باطن ماشین در حالا شسته شدن میباشد، به سراغ خویش تشک طبی بروید. نخست کل بخش های تشک را با جاروبرقی منزه نمایید. خصوصی جاروبرقی را طوری گزینش فرمایید که به تک تک درزها و کناره های تشک نفوذ نماید. منش تشک و بندهای کناری می بایست به طور کامل با جاروبرقی پاک شوند، بیشتر کثیفی ها، گرد و خاک و حتی پوست و سلول مرده تن بشر در همین بخش های تشک عده میگردند. بدین ترتیب این جای ها را حسابی جارو بکشید.

 

جدیدترین طرز شستن تشک طبی با شایسته ترین فیض و کمترین معیار فعالیت

جدیدترین طریق شستن تشک طبی با شایسته ترین سود و کمترین معیار عمل

جدیدترین طریق شستن تشک طبی با شایسته ترین سود و کمترین معیار عمل

جدیدترین نحوه شستن تشک طبی با شایسته ترین فیض و کمترین معیار فعالیت

پس از اینکه تشک با جاروبرقی پاک شد، خیلی سهل و آسان خیس می‌توانید لک ها و نقاط آلوده و کثیف روی تشک را ملاحظه کنید. هم اکنون نوبت کف و مایع میباشد. از هر منزه کننده پارچه ای میگردد بهره برد، حتی برای بی آلایش خیس شدن فعالیت می‌توانید تعدادی قطره ریکا را باطن آب گرم حل نمائید تا مانند صورت پایین کف نماید.