سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شستن تشک تخت نجس

شستن تشک تخت نجس
نحوه کم آب کردن تختپیش از   قالیشویی در مشهد  استارت عمل پنجره ها را گشوده نمایید آن گاه کناره های تخت را با آمونیاک اسید ضدعفونی فرمایید از پارچه ای منزه و آب برای این فعالیت به کارگیری نمائید 5دقیقه حوصله فرمایید و مجدد این فعالیت را تکرار فرمایید محل را با جوش شیرین برای خنثی کردن آمونیاک اسید و قارچ مو جود تطهیر فرمائید هنگامی کم آب شد جارو بکشید.

تکرار مکررات
چنانچه تخت با شیوه هایی که گفته شد تمیز نشد این نحوه را اعمال دهید:تخت را بلند کرده و آن را از بالا به ذیل معلق فرمائید آن گاه فرآیند پاک سازی را ایفا دهید
پیشگیری از لکه های تخت
از آنجایی که پاک کردن آن وقتگیر میباشد از تخت قابل شست و شو استعمال نمائید در خصوص تخت پلاستیکی که در حین بچگی به خاطر دارید کلام نمی کنم.

شستن لکه های ادرار بر روی تشک تختحیوان ها خانگی و کودک ها دلیل تولید آن می‌باشند و با یکبار کم آب شدن منزه نمیشود این دو شیوه به اینجانب یاری کرد تا زمانی طفل هایم کوچک بودند تشکشان را منزه نگه دارم. مواد تشکیل دهنده:3قاشق غذاخوری جوش شیرین، 3درصد آب اکسیژنه و واحد سنجش مقداری ریکا.
مواد را مخلوط کرده و روی تخت بریزید در صورتیکه اختلال حل نشد شیوه دوم را به فعالیت گیرید:3قاشق غذاخوری پودر ماشین لباسشویی، یک قاشق آب اضافه کرده و با هم ترکیب نمائید تا فوم بدست بیاد آن را نیم ساعت روی لکه بگذارید آن‌گاه آب اکسیژنه افزوده و جارو بکشید.

تخت را جارو کشیده چون شایسته ترین خط مش برای تزکیه میباشدجوش شیرین لکه هارا منزه کرده و بوی طراوت می‌دهدمجددا جاروبرقی بکشیدلکه های تخت به سه ادله خون، ادرار و ترشحات تن پدید می‌آید برای تزکیه لکه های کم آب گردیده ی خون پروسه تحت را اجرا دهید:¼ فنجان آب اکسیژنه، یک قاشق غذاخوری ریکا و یک قاشق غذاخوری نمک خوراک اضافه فرمایید همگی مفاد را با هم ادغام کرده تا خمیری چسبناک بدست بیاد مفاد را روی تخت ریخته، بعد از آن آن را منزه نمائید تا لکه ای باقی نماند.شستشوی تشک تخت

شستن تشک طبی تخت

چه طور تخت و لکه های جان دار آن را تمیز کنیم؟پیش از آغاز تطهیر جایگاه ماشین لباسشویی را روی آب بسیار داغ تهیه فرمائید تا باکتری ها را بکشد.

بگذارید جوش شیرین 30 دقیقه روی تخت بماند بعد از آن مجدد تخت را جارو بکشید بعد در صورتی قبلا هم بی نقص در نصیب نکات منزل داری نمناک توضیح دادیم با آن جوش شیرین را منزه نمائید بعد آن را در خارج و در هوای آزاد پهن نمایید تا کم آب گردد و رطوبت آن گرفته خواهد شد البته در فصل گرما صرفا کافیست که پنجره را گشوده گذارده، پرده ها را کنار بزنید تا نورخورشید بر روی تخت تابیده و آن را کم آب نماید.