سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه کار قالیشویی اتومات

نحوه قالیشویی اتومات

قالیشویی با شیوه اتومات

 

این  قالیشویی در مشهد   طریق به فرش‌شویی مکانیزه هم مشهور میباشد و همان طور که از نام آن پیداست، کلیه فرایند شستشوی فرش درین مرحله بوسیله ماشین ایفا می‌گردد و نیروی انسانی، صرفا در نصیب جابه‌جایی عمل می‌نماید. در طرز اتومات که به دو نحوه شیت‌ای و دیسکی اجرا میگردد، روی یک تسمه گران قدر قرار می گیرد و آغاز به جنبش می‌نماید.

 

در زمان مسیر آحاد پروسه فرش مانند فرچه زنی و شلاق‌زنی به طور اتومات صورت گرفته و با استعمال از آب و ماده شوینده منحصر به فرد شسته می شوند. بعد از آن فرش به طور لوله در آمده و در دستگاه آب‌گیری قرار میگیرد تا آب از کلیه منافذ آن بیرون گردد. بعد فرش به وسیله دستگاه کم آب‌کن، کم آب میگردد و به وسیله کارمندان در هوای آزاد قرار میگیرد.

 

همینطور در بعضا از فرش‌شویی‌ها، از دستگاه پرزگیر برای تصاحب کردن پرز فرش استعمال می شود.

 

گونه های متفاوت دستگاه های فرش‌شویی اتومات:

1- دستگاه ریلی

 

2- دستگاه دیسکی

 

خصوصیات فنی دستگاه دیسکی:

 

پهنا اثر گذار برای شستشو : 3/2

 

ارتفاع اثرگذار برای شستشو : تا 100 متر

 

دستگاه دیسکی مانند دستگاه زیراکس هست و فرش به امداد یک نفر وارد دستگاه گردیده و از طرف دیگر شسته و لول گردیده خارج می‌آید.

 

کدام طرز برای شستن فرش‌‌ها بهتر میباشد؟

کلیه چیز بستگی به فرش شما دارااست. معمولا برای فرش‌های ماشینی از طریق‌های گوناگون فرش‌شویی می‌قدرت بهره مند شد، البته با دقت به متاع آن ها، شیوه خود کار ریلکس‌خیس بوده و همینطور آحاد تار و پود فرش به خیر پاک می شود; میتوانید با باور از ماده های شوینده، فرش خویش را به شیوه مکانیزه شسته و همینطور به جهت استعمال از ماشین‌آلات، صدمه و جراحت کمتری به فرش برسانیدو قدمت وقتگیر‌تری برای آن در لحاظ بگیرید.

 

ولی در‌این در میان راجع‌به شستشوی فرش‌های دستبافت و ابریشمی همگی‌چیز متعدد میباشد و می بایست با استعمال از یک فرش‌‌شویی و مدرس حرفه ای صورت پذیرد. این فرش‌ها می بایست با استعمال از شایسته ترین مواد، شسته گردیده و در کل روند شستشو با آنالیز و آلرژی مجموع یاور باشند.