سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین شیوه شستشوی فرش

 

 

قالی ها با اندازه های متعدد، با اسم های متفاوتی در بازار شناخنه میگردند. درپی به اسم ها و خصوصیت هر یک میپردازیم:

قالی:به  قالیشویی در مشهد فرش هایی در اندازه های فی مابین 2در3 تا 6در4 متر قالی گفته میشود؛ که خویش این فرش ها به یکسری گروه قالی های بلندمرتبه، قالی میانگین و کوچک تقسیم میشوند.

قالی‌کوچک:به فرش هایی با بعد ها 4مترمربع یا این که کمتر قالی کوچک می‌گویند. قالی کوچک پرده ای یا این که سجاده ای، از قالی کوچک های دارای اسم و رسم خیس بازار محسوب می گردند.

گوشه:از این سبک برای فرش کردن راهرو یا این که رویه پلکان و سطح ها پهناور استعمال میگردد.ارتفاع این سبک از 3متر تا 15متر توصیه داده می‌شود.

پشتی:بعدها این سبک معمولا کمتر از 1متر مربع میباشد. اندازه های 60در 90 این سبک از سایر بعد ها آن دوستداشتنی خیس میباشد.

پادری:از نام این سبک کاربرد آن به طور کامل معین میباشد. اندازه پادری در حدی میباشد که از آنان در جلوی درب منازل به کارگیری می گردد.

شستن و شستشوی فرش دستباف آلرژی های خاص خودش را دارااست. به جهت به کار گیری از رنگ های طبیعی، استعمال از شوینده های نا مطلوب، قادر است سبب ساز پخش شدن رنگ ها گردد.

مفاد جراحت رسان به فرش

مواد شیمیایی

به کارگیری از مواد شیمیایی گهگاه زخم های بدون شوخی به فرش وارد می نماید. این زخم هارا گهگاه به مشقت می اقتدار جبران کرد. به کارگیری از مواد شیمیایی بی کیفیت در شستن و شستشوی فرش دستباف می‌تواند رنگ فرش را کدر نماید یا این که به تار های آن جراحت وارد کرده و سبب ساز پرزدهی آن خواهد شد. به‌این مراد بهتر میباشد از شوینده های کیفیت بالا به کار گرفت.

 

حرارت

حرارت قادر است به پرز های فرش زخم بدون شوخی وارد نماید. این حرارت را اجسام مختلفی برای مثال مواقعی که در ذیل به آن اشاره کردیم قادر است به فرش وارد نماید. بهتر میباشد از یک قالیشویی مطلوب یاری بگیرید. با این درحال حاضر ما با بیان طریق ها تا مکان ممکن به شما یاری می‌کنیم.

اتو:درین مواقع محل سوختگی را چک نمائید درصورتی که سوختگی در‌حد رنگ زرد شدن قسمتی از فرش بود با اندکی آب پیاز می قدرت این ایراد را برطرف کرد. ولی در صورتی سوختگی عمیق خیس از این میزان بود بهتر میباشد فرش خویش را به یک قالیشویی دارای اعتبار بسپارید تا عمل های رفو و ترمیم را برایتان اعمال دهد.

ذغال:در‌صورتی‌که ذغال یا این که سیگار سبب ساز سوختگی قسمتی از فرشتان گردیده، با دقت به سطح سوختگی کافی میباشد با یک سمابده قمست سوخته را تمیز کرده و با یک قیچی سوای جراحت به پرز های فرش بخش سوخته گردیده را ببرید. همینطور با یاری آب اکسیژنه و ادغام آن با دو برابر معیار مستعمل آب از شر سوختگی شل گردید.

اجسام داغ:به صورت معمول سوختگی با اجسامی مثل ظروف داغ برای مثال قابلمه...چندان اختلال ساز وجود ندارد. در‌این مفاد بهتر میباشد با دستمالی لکه بوجود آمده را برطرف کرده و بعد در سمت خواب فرش آن را جارو نمایید.

خشکشویی و شستشوی فرش دستباف