سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات تمیز کردن پارکت

نکات تمیز کردن پارکت

 

 

جارو کردن  قالیشویی در مشهد  روزمره برای نظافت کردن پارکت ها:ممکن میباشد به حیث پاره ای سابق رسد، البته شایسته ترین خط مش برای پاک کردن کف پارکتی چوبی، هر روز جارو کردن با کیفیت عالی و یا این که به کارگیری از یکپارچه میکروفایبر میباشد. در صورتی جارو زدن کافی نبود و یا این که حاشیه ها و کناره به مقداری شست و رفت بیشتر نیاز داشتند، جارو برقی را خارج بکشید.

نحوه های پاک کردن پارکت

نحوه های نظافت کردن پارکت منزلبه کارگیری از محصول ها شوینده مطلوب:در شکل قابلیت، از تولیدها پاک کننده سفارش گردیده به وسیله خالق کفپوشتان به کارگیری نمایید.در بعضی مفاد، عدم تبعیت از سفارش ها میتواند باعث به جدا تضمین شما گردد.در شرایطی که معین نشده میباشد که پارکتتان از چه نوعی میباشد و یا این که نوع فرآورده مطلوب را نمی دانید، از یک منزه کننده کف چوبی های همگانی به کار گیری نمایید. مدام منزه کننده را نخست در یک کناره بدون‌نور، مانند گنجه یا این که آبدارخانه، آزمون فرمایید تا مطمئن گردید که برای شما فرآورده قابل قبولی میباشد.

هیچوقت از چیزی با محصولاتی که دارنده مواد مومی و یا این که محصول ها نفتی میباشد، استعمال نکنید، مگر اینکه مطمئن گردید که پارکت شما یک روکش از کالا مومی داراست (این دیگر رایج وجود ندارد). واکس و روغن در واقع خاک را نگه میدارد و بعد از آن زمانی روی آن قدم برمی دارید، سطح آن را خراش خواهد بخشید.

همینطور، چنانچه از یک واکس یا این که روغن به کار گیری می‌کنید، میتواند قابلیت و امکان بازی کردن و پوشش دادن کف زمین را از دربین چیره شود - یک تزکیه بی نقص قادر است برایتان موردنیاز باشد، زیرا این عمل به صدق نگهداری نخواهد شد و پارکت را به صحت منزه نخواهد کرد. برخی ساخت کنندگان پارکت، در حال حاضر پاک کننده مارک خویش را توصیه می کنند.

شایسته ترین رویه نظافت کردن پارکتگرد و غبار و کثیفی بر رمز تی ها مثل شیت سنباده فعالیت می نماید و بایستی از استعمال از آن‌ها اجتناب کرد.

مطمئن گردید که از یک جارو پاک با راز کم آب و یا این که تی میکروفایبر برای نظافت کردن استعمال می‌کنید.

طرز محافظت از پارکت ها

شایسته ترین شیوه پاک کردن پارکت چه می‌باشد؟پاک کردن سریع لکه ها:هر سیرتکامل لکه را با استعمال از یک دست قابل انعطاف، کم آب و یا این که پاره ای مرطوب منزه نمائید. از کناره های لکه آغاز فرمایید و به سمت راءس تکان نمائید.

اعتنا فرمایید که کف اتاق بعداز پاک کردن کم آب خواهد شد.

مراقب نظافت عمقی کف پارکت های چوبی باشید.

زمانی که کف پارکت های چوبی به یک نظافت بی نقص نیاز دارا‌هستند، یک سطل آب و تی مرطوب بردارید. از حوله مرطوب روی زمین استعمال فرمائید و مطمئن شویدکه از یک تی به طور کاملً فارغ از آب ستفاده میکنید.کف اتاق را تر نکنید - این قادر است سطح رطوبت را تغییر و تحول دهد و در حین فرصت سبب تولید بستری برای منبسط شدن چوب گردد، که باعث به وخیم شدن می‌گردد.

نکاتی برای محافظت و محافظت پارکت در منزل:1.پارکت نمی تواند رطوبت و یا این که آب را تحمل نماید، به این ترتیب مدام مطمئن گردید که هیچ چیز روی زمین ریخته نمی‌شود و در صورتی‌که این حادثه بیافتد، سریعاً آن را منزه نمائید.

2.بهتر میباشد در ایجاد کرد توالت و آشپزخانه ها با کف پارکت اجتناب گردد، این دو محل معمولاً در معرض گرما و یا این که رطوبت زیاد قرار دارا‌هستند.

3. در صورتیکه منزل شما حقیقتاً در معرض نور و روشنایی خورشید جای‌دارد، می بایست پرده ها را بر روی کف پارکت پوش بالای خورشید قرار دهید. روشنایی آفتاب قادر است درخشش کف پارکت را از فی مابین چیره شود.

4. فراموش نکنید که پارکت خویش را با چندین فرش خوشگل تزیین فرمایید تا آحاد سطح آن تحت پا نباشد.

5. زمانی لوازم و اسباب و اثاث تان را جابجا می‌کنید، به شدت آن‌ها را به محیط هل ندهید و از یک عضو دیگر خانواده امداد بگیرید و آن را یه خرده فراتر از سطح زمین بلند فرمائید.

نکات نگهداری و نگهداری پارکت خانه

نکات اساسی برای محافظت از پارکت در منزلاینها روش صحیح برای پاک کردن پارکت در منزل میباشد:1. مدام کف پارکت را سوای گرد و خاک نگه دارید، با جارو برقی یا این که جارو دستی.

2. از تی اسفنجی مرطوب و یا این که یک تکه پارچه برای پاک کردن کف پارکت به کار گیری نمایید؛ برای نظافت کردن کفپوش چوبی به یک اسفنج مرطوب نیاز ندارید.

صرفا مطمئن گردید که آن را تخت گاز با یک تکه پارچه کم آب، کم آب می‌کنید.

3. از صابون خانگی و دیگر مواد پاک کننده وقتی که میخواهید پارکت را پاک فرمائید، پرهیز کنید، آن‌ها می‌توانند پارکت را حاد نمایند.

در شرایطی که می‌خواهید، کفپوش چوبی ویژه ای داشته باشید که در بخش اعظمی از مغازه ها در دسترس میباشد.اسپری درخشان کننده نمناک کف اتاق شمارا پاک و براق نگه میدارد.