سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه انواع لکه های فرش را تمیز کنید

چگونه انواع لکه های فرش را تمیز کنید

 

 

چه گونه اشکال لکه های فرش را منزه نمایید

آیا  قالیشویی در مشهد  می‌دانید چه گونه با لکه های طاقت فرسا روی فرش تان تقابل فرمایید؟ برخی از طریق ها حقیقتا می‌توانند حال و روز را بدتر نمایند! این صرفا چیزی میباشد که برای پاک کردن فرش و طرز تزکیه گونه های گوناگون لکه ها نیاز دارید.

 

در واقع هیچ ضابطه طلایی برای نظافت کردن فرش ها نیست . لکه ها و نقاط گوناگون به نحوه ها و تکنیک های مختلفی برخورد نماد میدهند، بدین ترتیب یک کدام از مهم‌ترین جنبه های نظافت کردن فرش، گزینش نوع لکه میباشد که با آن راز و عمل دارید و راه‌حل های مطلوب برای این نقص‌ خاص را بدانید.

همینطور به خیال داشته باشید که فرش های متفاوت ممکن میباشد به صورت مختلف با تولیدات گوناگون عکس العمل نماد دهند.

 

در‌این نصیب از نکات منزل داری در نمناک یک سری لکه فرش ساده و نکاتی در رابطه طرز واکنش با آنان آورده شد‌ه‌است. پیش از استعمال از هر طرز یا این که مال نو، به حافظه داشته باشید که راهبرد های روی برچسب را دنبال نمائید و متاع را در نصیب کوچکی از فرش یا این که قالی کوچک آزمون فرمائید.

 

رفه لکه فرش

 

چطور لکه های دشوار را از روی فرش منزه کنم؟

لکه های مشترک روی فرش

لکه های طبیعی فرش:

لکه های طبیعی - مانند گیلاس و توت ها، شیر، یا این که غذای طبیعی - همگی بر شالوده آب می باشند و برخی از سهل وآسان ترین لکه ها برای تزکیه می باشند. به خیال داشته باشید که با آب و مقدار مقداری مواد شستشو مایع (یا این که سرکه سپید)به کارگیری نمایید (در صورتی میخواهید طبیعی باشد با آب گرم ترکیب فرمایید.)

 

لکه های آبی رنگ دیگر فرش:

هر چیزی که آب داشته باشد تحت عنوان جز مهم می‌تواند دقیقا به به عبارتی صورت آیتم به کار گیری قرار گیرد. این مشتمل بر آبمیوه ها، جوهر خود کار، و حتی ژله میشود.

 

جوهر اتوماتیک

 

طرز از در میان بردن لکه جوهر اتومات از روی فرش

لکه جوهر ساده روی فرش:

شایسته ترین حلال برای تزکیه لکه جوهر ماست میباشد بدین طریق که روی لکه ماست بریزید و آن را روی بخش جوهری پخش فرمایید. بعداز این که ماست به طور کامل با جوهر ترکیب شد، با یک قاشق آن را از روی فرش عده نمائید. این شیوه را چند دفعه تکرار فرمایید تا جوهر کاملا جذب ماست خواهد شد.