سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه تمیز کردن فرش دستباف پشمی

نحوه تمیز کردن فرش دستباف پشمی

 

 

 

طریق نظافت کردن فرش دستباف پشمی

 

فرش دستباف پشمی در  قالیشویی در مشهد   حالتی که که در کمپانی قالیشویی فن‌ای شسته خواهد شد، شایسته ترین نتیجه ها به دست میاید، البته اکثر منزل‌دارها ترجیح میدهند این عمل را در خانه اعمال دهند تا در هزینه شستشوی آن صرفه‌جویی نمایند. در‌این نوشته‌ی علمی به شما یادگرفتن می دهیم که چه‌طور تا حد قابلیت یک فرش دستباف پشمی را در خانه به‌نیکی بشویید. بااین‌درحال حاضر به شما سفارش میکنیم که‌این شستشو در خانه نمی‌تواند مکان شستشو در کمپانی قالیشویی رشته‌ای را بگیرد.

 

 

 

قالی‌کوچک ملایر

قالی کوچک فرضی بافت ملایر

 

 

پاک کردن تروتمیز فرش دستباف پشمی

 

 

شایسته ترین کاری که می توانید اعمال دهید، آن میباشد که فرش دستباف پشمی خویش را دست کم یک‌توشه در هفته با جاروبرقی بکشید و در شرایطی‌که فرش در محلی لبریز رفت‌وآمد جای دارد، این عمل را بیشتر اجرا دهید. برای جاری ساختن این عمل بهتر میباشد از پیکربندی مطلوب برای فرش خویش به کارگیری فرمائید و روی فرش را به‌شکل نقطه‌به‌نقطه جاروبرقی بکشید (از پهنا فرش) و خیر از راز تا ته آن (طولی). دست‌کم یک‌توشه در سال فرش را از سمت معکوس هم جاروبرقی بکشید.

به‌محض ساخت لکه روی فرش، با به کار گیری از یک محلول لکه بردار برای فرش دستباف پشمی که در بازار جانور میباشد، آن را تمیز فرمایید.

فرش دستباف پشمی را بایستی هر 12 تا 18 ماه به‌طور بی نقص بشویید. بخار شویی یک شیوه مؤثر و کارآمد برای پاک کردن آن میباشد. در شرایطی‌که در برچسب فرش موعظه اجرا این عمل آمده باشد به عبارتی را دنبال فرمایید و در غیر این شکل، فرآیند ذیل را پیگیری نمایید.

 

 

 

مدلی از فرش دستباف

فرش دستباف

 

 

فرآیند شستشوی فرش دستباف

 

 

قبل از پاک کردن فرش دستباف خویش، آن را به خارج از منزل ببرید و حرکت دهید یا این که به پشت آن ضربه بزنید تا گردوغبار سست جان دار در آن بیرون گردد و آن‌گاه هر دو طرف آن را جاروبرقی بکشید.

حالا در یک روز کم آب فرش را در بخش تمیزی از روی زمین، پاسیو یا این که راهرو پهن نمایید.

با استعمال از شلنگ باغبانی فرش را تر نمائید.

درین مرحله محلول آب سرد کف‌آلود را با مواد شستشو مطلوب مخلوط فرمایید. مواد شستشو را نباید از ترازو معمول خویش رقیق‌خیس فرمایید.

بعد با به کارگیری از اسفنج آب کف‌آلود را روی مجموع نصیب‌های فرش دستباف خویش بمالید.

سرتاسر فرش را آبکشی فرمایید.

حالا فرش را بفشارید و آن را لول کرده و با استعمال از حوله کم آب تا جایی که می شود رطوبت آن را بگیرید.

فرش را در یک مکان سایه‌دار بگذارید تا در هوای آزاد و دور از گرما و روشنایی آفتاب کم آب گردد.

مثال ای از فرش دستباف

فرش دستباف

 

 

در‌حالتی که ناگهان به خویش آمده و متوجه شدید که فرشتان را زمان متعددی میباشد پاک نکرده‌اید، ناامید نشوید. با به‌کارگیری نکاتی که برای شستشوی فرش به شما یادگرفتن دادیم، میتوانید این ایراد را برطرف نمائید. ولی گشوده هم پیشنهاد می کنیم که شستشوی فرش در کمپانی قالیشویی رشته‌ای را نادیده نگیرید.

 

قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه امیدوار میباشد در این موسسه سه قسمتی طرز شستشوی گونه های فرش دستباف را به‌خیر و خوبی آموخته باشید. برای توصیه شستشوی فرش خویش به‌شکل اینترنتی میتوانید به قسمت توصیه آنلاین بروید و فرم مرتبط با آن را مالامال فرمائید تا در او‌لین مجال با شما تماس گرفته گردد. تعرفه‌های ما‌را نیز میتوانید محاسبه و مقایسه نمائید!