سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظافت کردن ریشه فرش ماشینی!

3- قدم سوم، نظافت کردن ریشه فرش ماشینی!

یکی‌از   قالیشویی در مشهد مشکلاتی که منجر می گردد فرش شما در روئت کرد مخاطبان آلوده و کهنه به لحاظ بیاید، زرد رنگ بودن و آلوده بودن ریشه فرش ها میباشد. پاک کردن ریشه فرش میتواند یکی‌از قدم های مهم برای برق پرتاب کردن فرش ماشینی شما باشد، پس این مرحله را با تمرکز ایفا دهید.


از یک سری نحوه میتوانید به کارگیری نمائید تا ریشه های خویش را سپید نمایید و به وضعیت گذشته خویش برگردانید.


نحوه نخستین این میباشد که ریشه های فرش را با به کار گیری از یک کتف و یا این که برس آراسته نمایید و آن گاه میتوانید از خمیر دندان امداد بگیرید. خمیر دندان را روی مجموع تار های ریشه بمالید و خوب دست بکشید تا به کلیه مکان آن نفوذ پیدا کند. موقعی که تمامی تار های ریشه آغشته به خمیر دندان شدند، مدتی را حوصله فرمائید و پیش از اینکه خمیر دندان به ریشه ها کم آب گردد، با به کارگیری از آب ولرم، آن‌ها را شستشو دهید. شادباش می‌گوییم، ریشه های فرش شما سپید گردیده اند.


طریق دوم هم قادر است اثرگذار باشد. به کارگیری از سرکه سپید به شما امداد خواهد کرد که ریشه های فرش را سپید فرمایید. بدین شکل که محلول را بر روی بخش هایی که رنگ زرد گردیده اند می ریزید و بعداز مدتی شستشو می دهید.


4- قدم چهارم، برق پرت کردن فرش با ترکیب های درخشان کننده !

برای برق پرت کردن فرش ماشینی میتوانید بعداز سه مرحله ای که سرویس شما پهنا کردیم، با به کار گیری از این دو نحوه مبادرت فرمائید:


نشاسته ذرت به علاوه یه خرده نمک را ادغام کرده و بر روی سرتاسر فرش خویش بریزید. سفارش میکنیم که تا‌زمانیکه می‌خواهید فرش خویش را از این ادغام منزه فرمائید، بر روی آن منش نروید، زیرا ممکن میباشد به عمق خاب فرشتان نفوذ نمایند و پاک کردنشان دشوار گردد. این ترکیب بایستی برای یک ساعت روی فرش شما بماند و آنگاه میتوانید با به کار گیری از جارو برقی آن را منزه نمائید.

جوش شیرین را روی فرش ماشینی بپاشید و یک ساعت طاقت نمایید. بعد میتوانید با به کارگیری از جارو برقی، آن را پاک فرمایید.

5- قدم پنجم، برس زدن و جارو کردن فرش ماشینی!

درحال حاضر نوبت این میباشد که خاب فرش خویش را به به عبارتی شادابی روز اولش برگردانید ولی به چه شکل؟ شما می‌توانید بعداز اینکه آحاد روند بالا را جاری ساختن دهید، با استعمال از برس منحصر فرش و یا این که برس هایی که در سره های جاروبرقی قرار دارا هستند، پرز ها ( نخ خاب فرش ) را به طور ایستاده در آورید. چنین براقیت فرش شما بیشتر نمایان می‌گردد.


خب شادباش میگوییم، فعلا فرشی دارید که مثل روز اولش شد‌ه‌است و شاید هم بهتر از روز نخستین! امیدوارم که از این مقاله به اندازه کافی لذت برده باشید و بتوانید از مطالبی که درین محتوا گفته شده میباشد غایت استعمال را ببرید.